Monday 6 April 2015

10 Trend Terkini Baju Perkahwinan 2015

Masih tercari-cari trend pakaian pengantin yang sesuai untuk anda. Usah risau! Kami sediakan panduan trend terkini pakaian pengantin 2015.
Gaun pengantin secara keseluruhannya memberi pesona dan membuat pengantin tampil dengan keanggunan semulajadi berimej elegan yang effortless. Berikut ialah 10 Trend Terkini Baju Perkahwinan 2015 untuk pengantin perempuan.

1. Light-As-Air Ball Gowns
Ball Gowns membuat wajah tampak lebih lembut kerana fabrik breezy dan silhouette yang lebih santai.


2. Modern Minimalism

Elemen bling sentiasa istimewa di hati kita. Nilai estetik pada pakaian adalah sesuai untuk pengantin yang mahukan penampilan selesa lagi bergaya pada hari perkahwinannya.

3. A Cut Above
Cut-out dan crop tops adalah trend bukan sahaja untuk hari perkahwinan, tetapi juga untuk acara-acara sebelum perkahwinan seperti parti bachelorette dan bridal shower.

4. Ultra-Dramatic Necklines
Mencari sesuatu yang lebih unik daripada bahu tidak bertali atau bukaan leher yang seksi? High-neck styles dan plunging V-necks menyerlahkan sisi romantis dan pesona pengantin.

5. Sheer Magic
Ilusi optik seperti korset kelihatan seperti kulit dan lapisan yang sempurna untuk menunjukkan kaki memberi magis gaya bak puteri kayangan.

6. The Could Shoulder
Seksi lagi romantik. Rekaan pada lengan mewujudkan bentuk segitiga dan pinggang whittles. Figure-flattering sesuai untuk pengantin inginkan gaya glamor.

7. Capelets are Cooler Than Ever
Rekaan jenis ini sesuai untuk pengantin yang akan berkahwin di sebuah rumah ibadat dan dikehendaki melindungi tangan mereka tetapi tidak semestinya perlu menutup lengan.

8. Color Code
Siapa kata anda perlu memakai putih? Merah adalah kegemaran pengantin tetapi warna gaun trend terkini termasuk lebih banyak pilihan di luar jangkaan seperti pistachio, silverly purple dan banyak lagi.

9. "Something Blue" Wedding Dresses
Pakaian perkahwinan biru dilihat bukan tradisional tetapi masih cantik dan elegan. Pengantin memberi aura menarik terhadap reka bentuk pakaian yang cantik dengan warna biru.

10. Wedding Dresses With Sheer Sleeves and Hints of Lace
Benar-benar romantis dan lembut, sheer sleeves dengan sedikit lace membuat penampilan besar pada pengantin. Semua gaya lengan cantik termasuk rekaan keseluruhannya.

Sumber foto: bridalguide.com and google.com dan google.com

No comments:

Post a Comment